Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за грешка, свързана с налягане на турбината

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Разглабяне, почистване ... ако е възможно
    Чай са нали знаеш че някой цял живот ги лъжат колко са 20см може и за мм да е така седи грей се, ша надуе ша пренадуе и пак тая

    ---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Принципно ако вакумите са ти на ред няма какво друго. А и щом лоста се движи едва 5 мм. ясна е работата.
    Глей са кво става 5мм е нормално седи и ти се грей
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      5 мм. може да се мести запалена и с даване на газ на място. Но иначе лостчето мърда повече. В движение също мъдра повече от 5 мм. На място няма как. Тя тогава и не пренадува Иначе греем си се и си седим
      Last edited by oem; d.m.y г., 23:22.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        5 мм. може да се мести запалена и с даване на газ на място. Но иначе лостчето мърда повече. В движение също мъдра повече от 5 мм. На място няма как. Тя тогава и не пренадува Иначе греем си се и си седим
        Абе и аз се греем, ама го нема Горнооряховския суджук. Както винаги - само обещания.
        Турбината ти е ОК
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Купи нов или решихте проблема по друг начин?
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            Сега как е..? Първата графика е на място форсиране, втората е каране "на ряз" на втора и трета предавка... Оправено ли е всичко..?
            Добре е
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от badmadafaka
              Ъп на темата (за съжаление)...

              Може ли да ми кажете този път къде е драмата (въпреки, че някакси ми е ясно)..?

              И още едно: освен дебитомера, който явно си е е*ал майката (от първите две графики), имам ли и други драми..?
              Налягането на горивото ми изглежда екстра, но бууста нещо към края на графиката отива на е*ем страна при положение, че геометрията на духалката е чистена преди 3-4К километра, клапата на всмукателя, която е като дросел също, както и мап сензора... Соленоида който движи геометрията е сменен с чисто нов при чистенето на геометрията (преди около 3-4К), оригинален Пиербург.

              По-дълъг лог не успях да направя, защото и ФЕС-а нещо реши, че ще се гаври и ме дропваше постоянно докато ми падна батерията на компютъра и се отказах - това са най-дългите измервания които успях да логна...

              2.4 10V/140 коня, има си оригинален катализатор, ЕГР отскоро е затапен, всички филтри са нови... Грешки записани няма, освен тази за ЕГР-а (защото е запушен, без да е светил чек-а);
              Братко, да беше направил графика с малко повече параметри, оборотки да беше включил, ... и всичко да е на една графика, че гадаенето не е лесно
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от badmadafaka
                Ъп на темата (за съжаление)...
                А ти може ли да споделиш защо си изтри първия пост и защо не сподели какъв всъщност ти беше проблема?
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  А ти може ли да споделиш защо си изтри първия пост и защо не сподели какъв всъщност ти беше проблема?
                  Ако не се лъжа - пренадуваше му
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    щом тей претриса освен дюза не виждам какво ще е
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                      щом тей претриса освен дюза не виждам какво ще е
                      На мен ми претрисаше от демпферната шайба - беше по лека с 300 гр, а явно и не беше съвсем наред. След като я смених претрисането почти изчезна и сега е като шевна машина. Само понякога на място като изфорсирам и пусна рязко педала на газта се получава едно претрисане - оборотите падат за части от секундата до 700 и после пак се вдигат до 750. Това предимно на пуснат климатик. Извинявам де спама, но исках да кажа, че може да не е само дюза.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #41
                        Диагностиката с ФЕС има толкова много параметри, които могат да се следят и да ти покажат проблема. Но трябва да ги ползваш в графичен режим за да хванеш точно нещата. И тая цялата история е сигурно от затапения ти ЕГР и невъзможността да компенсираш разликата в атмосферното налягане, ако някой не ти е пипнал софтуерно компа след затапването
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Диагностиката с ФЕС има толкова много параметри, които могат да се следят и да ти покажат проблема. Но трябва да ги ползваш в графичен режим за да хванеш точно нещата. И тая цялата история е сигурно от затапения ти ЕГР и невъзможността да компенсираш разликата в атмосферното налягане, ако някой не ти е пипнал софтуерно компа след затапването
                          Какво трябва да се компенсира на атмосферното налягане?

                          ---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

                          Първоначално публикувано от badmadafaka
                          Демпферната е нова (някаква неизвестна марка "рикамби оригинали", може пък да са уцелили правилното тегло, не знам)
                          Тресенето за което говоря не е "претрисане" като на дюза ами просто така падат оборотите, че усещам тресенето на двигателя...
                          Нали на обооротомера има едно оцветено от нулата до към 800... Стрелката при нормална работа седи в неоцветеното поленце между края на тая линия и цифрата 1, когато паднат оборотите, стрелката застава една милимунда преди края на оцветената линия (сигурно е към 700) и целия двигател; започва да работи по-шумно и да се усещат повече вибрациите му -като натисна леко педала и се пооправя. Това става само на празен ход.
                          Ами то на ход няма как да ти играят оборотите - може само да угасне. Ако правилно съм разбрал при теб падат на 700 и си остават там? Не че мога да помогна, но искам да си изясня. При мен само слиза за части от секундата и после си се връща на стабилни обороти и си остава там. Аз от скоро съм със затапен ЕГР, но никаква особена разлика не виждам в работата на двигателя сега и преди.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Дам, падат и си стоят така, след като подам газ и тръгне, при следващото спиране може и да не е така вече а в движение няма разлика и драма...
                            И това не е станало след затапването на егр-а, ами някъде последните 2-3 зареждания...
                            Друже, нека някой ти закачи компа, ама разбирач да е
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment

                            Working...
                            X